Anledningen till att jag inte bloggat

Idag har mitt internet hemma varit skit dåligt, jag gjorde ett jätte långt inlägg om vad jag skulle göra idag osv. Men såklart så publicerades det aldrig så jag får väl skriva om det nu.
Idag så vaknade jag rätt sent, gick upp och fixade mig och sådär. Sen åkte jag till vällingby med Sandra och Claudia, vi åt donken som vanligt och sen kollade vi lite i affärerna. Fick med mig en tröja hem som jag kan visa i nästa inlägg. Iaf, efter ett tag köpte vi massa gott och runt 17 åkte vi hem. Vi gick direkt till pizzerian och köpte hem pizza :$ haha, jaja.. Vid halv 9 gick Claudia och sen dess har jag och Sandra bara suttit och kollat på film och sånt dära. Just nu sitter jag i hennes rum. Sover här inatt som ni kanske förstog. Vi ska nog sova snart tror jag.
 
Eftersom att jag skriver från Sandras dator så har jag inga bilder, men jag kan lägga in lite bilder från dagen om ett tag, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!