BEKÄNNELSER

♥ Jag kommer alltid på sjukt många bekännelser när jag sitter på bussen eller tex på lektion men så fort jag tar fram datorn glömer jag bort allting.
♥ Jag HATAR det här vädret, så sjukt kallt. vill ha sommar nuuuu.
Alltid innan jag ska sova måste jag kolla igenom bloggen så allt är parfekt. kontrollfreak...
Jag fyller 14 år om 95 dagar, 29 april.
♥ Jag är beroende av parfymer, läpp balsam och body lotions.
♥ Jag älskar att sjunga, men jag låter tyvärr som en död kråka när jag sjunger. Haha.
Först lovade jag mig själv att aldrig börja att kolla på Pretty little liars, ett löfte jag inte höll länge. jag kollade på 3 säsonger av serien på en månad!!!
♥ Det värsta jag vet är när andra säger åt mig saker jag ska göra, vill göra tvärtom då..
Jag gör alltid samma saker i ordning innan jag ska gå och lägga mig. Kan inte sova innan allt är perfekt. Hehe.
Jag har nästan hjälp alla mina kompisar att fixa deras design/header till deras bloggar.
 ♥ Jag har altid mycket pengar på mitt kort min aldrig kontanter...
 
Isabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!