BEKÄNNELSER

 
♥ Jag och Ida har har hållt ihop hela livet, i Juni har vi kännt varandra i 13 år.
 ♥ Jag skrattar alltid när jag ser mina öron haha, utåtöron och små.
♥ När det gäller godis och chips kan jag äta hur mycket som helst. Det blir inte fredagsmys utan chips och dipp. 
♥ Jag hatar skräckfilmer, finns inget värre. Alltid när jag är med Ida tvingar hon mig att se.. usch. 
♥ Jag stör mig sjukt mycken på instagram konton som hänger ut orrar osv. 
 På morgonen ska man verkligen inte göra mig irriterad, blir så sjukt sur för små saker. 
♥ Jag älskar att laga mat och baka. Jag är bäst på att göra smoothies och pannkakor. 
Jag har alltid älskat Justin bieber, jag kan inte säga att jag är världens störtsa beliber men jag blir alltid kär på nytt när jag hör hans låtar, ser en bild på honom eller hör någon prata om homom, så snygg. 
♥ Jag har panik över att jag inte har biljetter till Justins konsert, skulle nästan kunna göra vad som helst för att få en. 
 
 Isabella
 

Detta var ett tidsinställt inlägg jag skrev lördag kl 17:00. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!