BEKÄNNELSER

♥ Jag har spelat fotboll sen jag var fem år, tog nyss ett uppbehåll men nu är jag tillbaka.
♥ Jag är alltid hungrig och äter mycket som en häst.
♥ När jag är arg ligger jag alltid i sängen och skriker och slår i kudden och när jag är ledsen ligger jag oftats i min säng och stirrar upp i taket. Weird.  
 Jag är beroende av serierna Gossip girl och Pretty little liars. Jag har dock slutat kolla på gg för att säsong 5 inte finns på swefilmer, någon som vet en bra sida där jag kan ladda ner säsongen?
Jag är nybörjare på att blogga, min tidigare blogg hade jag i högst en vecka. 
♥ Jag har inte växt på över ett år och är väldigt kort om man jämför med mina syskon.
♥ Jag har komplex för min längd, 164 cm. Jag vill bli längre! 
♥ Jag är väldigt petig och ordningsam.. 
 

Isabella
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!