Dagen

Just nu sitter jag och min 18 åriga storebror och skriver en spellista till ikväll och dunkar musik. Vi har ett nytt högtalarsystem, jävlar vilken bas. Haha. Som jag skrev i morse fick jag hjälpa till mycket hemma.. Jag stekte 6kg tacofärs (!!!) gjorde 3 stora tacopajer och och fixade en massa gott. Men vad gör man inte för sin mamma? Lite pengar tjänade jag också, hehe. städat mitt rum har jag också gjort, det känns lite konstigt att låna ut sitt rum till mammas gäster. Men aja. 
Först var jag på riktigt dåligt humör eftersom att jag först skulle åka till Vällingby med Julia men mamma behövde som sagt hjälp. 
 
Hittils har det varit en grymt tråkig och seg dag men jag ska snart åka hem till Ida där jag ska sova i natt, ska bli sjukt mysigt. Vi hörs lite senare ikväll, puss 
Isabella 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!