Dagen

Dagen började inte så bra.. Jag vakande vid sex tiden med världens huvudvärk och kunde inte soma om. Jag fixade mig för skolan och väntade på bussen i 10 min som var sen, klockan åtta när jag var framme fick jag veta att våran första lektion idrott var inställd. Haha då kände jag att jag inte orkade mer. Men det är tur att jag har så underbara vänner som alltid gör mig på så glad. ♥ Puss på er
 
Resten av skoldagen var väll ganska ok, jag och Julia slutade vid två för att vi skippade extra matten. vi hängde i cafeterian med några vänner. Lite senare gick Jag, Sandra, Julia, viktor och Anton hem till Julia. vi gjorde inte så mycket, snackade mest, tittade på tv, lyssnade på musik och åt en massa gott.
Jag kom nyss hem och ska inte göra något speciellt ikväll, ska fixa lite gott och sätta på en film.
Pussar Isabella
 
 
 Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!