God Morgon / Dagens planer

God morgon! Jag är så sjukt trött, har inte sovit något alls i natt, har knappt sovit någonting på hela veckan. Trots att jag så trött kan verkligen inte sova, läskigt. 
 
 Dagen kommer bli ganska stressig, jag ska fixa lite i mitt rum å så för att mamma ska ha en fest i kväll eftersom att hon fyller 40år nästa vecka (shiit vad gammal). Så jag antar att jag ska hjälpa henne o pappa att städa lite och laga mat för 30 pers. Roligt..  Om jag har tid kasnke jag åker till Vällingby med någon o shoppar lite, men jag tror jag får göra det i morgon istället. Lite senare i kväll tror jag att jag ska åka hem till Ida, tror jag ska sova där också.. 
 
kände att det här var ett väldigt ointressant inlägg men hoppas ni får en bra dag! puss
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!