Just nu / Dagen

Hej babes, hoppas alla har haft en skön och bra dag. Jag har bara softat hela dagen. Mamma hämtade mig hos Ida vid 16:30 tiden ungefär, Jag tittade lite på tv och sen fixade mig för fotbolls träningen
Jag har precis sprungit runt i huset som en galning och letat efte både min mobil och mobilladdare, värsta som finns när man inte kan hitta sin mobil. Jag har också duschat och skrivit 2 tidsinställda inlägg för veckan som kommer. 
 
Tack super söta Maja och Emelie för de urguliga kommentarerna och tipsen. Hoppas ni kan se mina svar. 
Och tack för alla frågar till frågestunden! 
 
Nu är klockan snart 12, måste försöka sova nu. Om jag kan efter ha sett en massa skräckisar m Ida. 
puss. 
 
Bild på fina Jeanette och mig, saknar dig sötis. ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!