Kul

ALLMÄNT
Är du kär för tillfället? Ja :D
Hur lång är du? 1.68
Mår du bra? Jadå!
Vart går din drömresa? Miami
Vad är du rädd för? Mörker
Vilken är den bästa känslan? Att vara kär
Vilken är den värsta känslan? Att inte vara kär? :')

KÄRLEK
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Är du redo att satsa på ett förhållande just nu? Verkligen!
Kan man vara vän med sitt ex? beror på
När kysste du någon senast? Idag :)
Har du haft sex med fler än 10 pers? Nej?
Är du romantisk utav dig? Jag tror det, fråga viktor :)
Vem är din senaste kändiscrush? haha ingen
Har du legat med någon på första dejten? nej haha?

ÄR DU...
Helsvensk? Jag vet inte riktigt :$ min mormor sa någon gång att våran släkt är lite amerikansk.
Lycklig? överlycklig!
Underviktig eller överviktig? inte underviktig iaf :')
Pålitlig? DeKlart!
Singel? Nepp :)
Deprimerad? Nej
Oskuld? - (tänker inte svara på något sånt i bloggen)
Självsäker? Ja det är jag väl
Sjuk? Nej
Nöjd med dig själv? Ibland
Bortskämd? nej

VAD...
Dtår det i ditt senaste mottagna sms? min mobil är borta så jag vet inte..
Går du för klass/linje? idrottsklass
Vill du bli i framtiden? Vara lika lycklig som jag är nu
Stör du dig på? Folk
Skulle du köpa om du hade en miljon? Kläääder :D
Är du för stjärntecken? Vattuman
Älskar du? Viktor khémiri

FAVORIT
Land: tunisien eftersom att min babe kommer där ifrån
Stad: Stockholm
Färg: Beige/svart/vit
Maträtt: Allt :)
Klädesplagg: jeans!
Band/artist: Justin bieber 
Tvserie: vet inte
Film: Iron man!
Låt: too close
Godis: surt :)
Chips: vanliga salta
Läsk: cola <33333333
Ämne i skolan: Idrott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!