Ointressant..

Hejsan sötisar, allt bra? För mig har det varit en riktigt seg dag idag.. Har inte mått så bra idag och mår knappast bättre nu. Jävla migrän.  Lunchen smakade piss idag i skolan och hade jag självklart glömt pengar också så efter skolan åkte jag direkt hem och fixade mat, har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Efter jag ätit fick jag typ världens mat koma och somna, jag sov i ungefär 2 timmar. Jag måste verkligen försöka gå och lägga mig i tid, är så sjukt trött nu för tiden. I går somade jag nästan på en lektion och idag somande jag nästan på bussen.. Tur att det är fredag i morgon, tror jag ska ta det lungt i helgen och bara sova haha.
 
Hörs i morgon, puss
 
 
Jag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!