Sämst

Jag är sämst.. Jag har tappat mobilen.. i snön.. Så nu sitter jag här utan min iPhone. Fml påriktigt.
haha, iaf kan inte säga så mycket om dagen eftersom att Isabella redan har berättat ;) Men när dom gick hem här ifrån så mådde min älskling inte så bra.. Så jag gjorde ordning ett bad till oss, tände ljus och hade det jätte mysigt! Nu sitter vi med pappa i soffan och äter lite gott och kollar på film.
Imorgon händer nog inget speciellt, ska bara mysa med Viktor. Sen sover vi nog hos någon om jag minns rätt :) på söndag ska iaf jag, Viktor och pappa äta på o'learys och kolla på nån ful match -.- haha allt för mina killar, puss
För ful för att visas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!