Min Dag

Vid 4 så kände jag mig bättre och bestämde mig för att åka in till Vällingby med Besti, tog tyvärr inga bilder eftersom att jag har världens sämsta kamera på den här mobilen. Den jag har nu är helt sönder, den är spräckt både på framsidan och baksidan. dessutom är typ halva kameran borta på baksidan och min skärm är grön för att något har hänt inuti mobilen. så aa Men snart får jag en annan mobil, för det här går ju inte.
Imorgon har jag inga planer på dagen, inte än iaf. På kvällen ska jag kanske till Sandra och dansa loss azz. Haha typ det enda vi gör, dansar och asgarvar. Idag på donken asså, ingen förstår våran humor :') aja, haha jag ska sova nu så pusspuss.

Juste, mamma och juni kom hem från vårat hus i Spanien idag och då fick jag två grymt snygga väskor från Prada och Chanel, men jag funderar på att ge en till Viktors mamma, väskorna är då alltså inte äkta som ni kanske förstår! Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!