- Julia

Riktigt ledsen att jag inte bloggat.. Men jag hade ju min 1 årsdag med Viktor igår och vi hade hur mysigt som helst! Vi åkte till Vällingby och åt jätte god mat och sedan kollade vi på bio, Sune i Grekland, riktigt bra film! Rekommenderar stort :)
Sen åkte vi hem och bara myste, duschade och sen gick vi och la oss.
Iaf, kanske inte skulle gått till skolan igår.. För idag är jag sjuk igen. Så jag vaknade alltså bredvid Viktor, han gick inte heller till skolan pga att han också är sjuk. Så han var här en stund, tills hans mamma kom och hämtade honom :) han åker till Småland idag och jag kommer sakna honom så mycket.. Vi sågs ju inte på 4 dagar och nu ska han åka :( menmen jag klarar mig :) Så ifall någon vill träffa mig i helgen är det bara att höra av sig! Om jag då är frisk.. :/




Kommentarer
Postat av: Ebba❤

Krya söta du! 💗

2013-01-25 @ 14:30:45
URL: http://www.mittlivochbaramitt.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ni badkläder när ni duschar eller är ni nakna?

2013-01-25 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!