BEKÄNNELSER

♥ Jag har haft sjukt dåligt självförtoende och komplex över mig kropp men nu är mitt självförtroende mycket bättre!
Jag är sällan sjuk men när jag väl är det har jag krafitgare sjukdommar som ex svininfluensan, körtelfeber, lunginfluensa eller vanliga inlfluensan.
Jag älskar disney filmer.
Jag har inte växt på över ett år och är väldigt kort om man jämför med mina syskon.
Förut hatade jag skräck filmer men efter helgen med Ida då vi bara såg på skräckfilmer har jag blivit fett modig. Tyckte inte ens att de grudge var läskig.
Jag har altid mycket pengar på mitt kort min aldrig kontanter..
 
Isabella
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!