BEKÄNNELSER

♥ Jag är så irriterad över att instagram är på svenska nu, så fult. 
Jag kan verkligen inte sminka mig snyggt med ögonskuggor, det ser bara smutsigt ut. 
♥ Jag hatar att fila mina naglar, speciellt med en glasfil. så obehagligt, ryser av bara tanken. 
♥ Är så jävla trött på sverges väder, så kallt. Man kan ju knappt gå ut utan 1000 lager kläder. 
♥ Min musik smak är väldigt blandad, gillar de mesta. 
♥ Jag  älskar silver smycken, speciellt silverarmband. 
Önskar att jag hade någon speciell talang, typ som spela piano eller sjunga. 
♥ För några år sedan slog Ida ut en del av min tand med en kaffeburk, så halva min tand är kritvit av fyllning.
♥ Jag har typ allt man kan ha, blogg, facebook, instagram, twitter, weheartit, tumblr mm. Dock använder jag inte tumblr och twitter. 
 
Isabella
 

Detta inlägg skrevs söndag kl 14:45 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!