Bekännelser

 ♥ Jag älskar att sjunga och gör det nästan hela tiden när jag är själv
♥ Jag sover alltid med strumpor
Enligt viktor är jag ALLTID seg
♥ Jag har som liten varit modell och fick frågan om jag ville vara "the bad girl"
i en film. Men så feg som jag var tackade jag nej vilket jag ångrar sjukt idag.
Är på världens sämsta humör nu
Jag älskar mat men hatar min kropp
♥ Jag har ridit i 6 år
♥ Jag har tävlat på ungdoms SM i gymnastik
Jag är bäst på att laga mat eller baka
♥ När jag träffar nya människor är jag alltid blyg först, sen... haha då jävlar.
 

Julia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka eka Bella?

2013-01-20 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!