Dagen

Hejsan sötisar, hoppas ni har haft en bra dag! Har kämpat hela kvällen för att försöka fixa ett video inlägg men det gick inte så bra.. Jag tycker det är lite spänt och obehaglit att sitta och prata med sig själv och en kamra. Men det kommer säkert att göra ett nytt försök någon annan dag när det inte är så mörk ute. Jag ska snart slå på det nya avsnittet av Pretty little liars, så glad över att den äntligen har kommitt ut. Wieee 
 
Idag efter skolan åkte som sagt jag och Sandra till Vällingby och åt mat på donken, satt och pratade en stund och hade jätte roligt. Har verkligen saknat den tjejen.. Så underbar ♥
 
Ps. Förlåt för dålig upppdatering från min sida de senaste två dagarna. Det blir förhoppningsvis bättre uppdatering i morgon. Jag sitter just nu och skriver två tidsinställda inlägg som antagligen kommer upp i morgon. :)
 
Jag, sandra och Diana

           
              ♥ Maaaaaaaaaaaaaaaaat
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!