Dagen, just nu

1. Bild på lilla mig innan fotbolls träningen. // 2. Pluggar matte med kissen // 3. Skulle dött av tråkighet och denna lilla kisse låtit mig plugga i fred. // 3. Just nu, bloggaaar. 
 
Hejsan sötisar, hoppas ni har haft en bra dag. Jag har inget intressant att berätta så det blir ett väldigt ointressant och kort inlägg. Idag var jag i skolan som vanligt, pluggade och bloggade. Idrotten var intsälld så vi hade en ganska kort dag, 09:20 - 14:00 ändå så kände dagen så sjukt seg. vid 15 tiden åkte jag, pappa och min syster och köpte de sista födelsedags presenterna till min lilla mamma som fyller år i morgon. Jag har även pluggat och haft fotbolls träning. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och fixar lite tidsinställda inlägg till bloggisen, hörs i morgon. Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!