Har nyss övertalat mina föräldrar att jag ska till skolan i morgon, yeey. Jag mår mycket bättre nu det är bara hostan som inte vill försvinna.

Det ska bli kul att komma till skolan och träffa alla kompisar och så men jag ser mindre fram emot vissa lektioner. Jag har 2 oskrivna svenska uppsatser som egentligen skulle lämnas in i tisdags och 3 kapitel i matte boken (kanske mer?) som ska vara färdigt.. Hatar att vara sjuk, jag hamnar alltid efter i skola. Hehe. Egentligen har jag ju haft tid att plugga hemma men vem gör det när man är sjuk och har chansen att bara sova? Hehe.

Aja, nu blev det här ett grymt tråkigt inlägg men men. Det här blir antagligen mitt Godnatt inlägg, kommer inte gå och lägga mig om först någon timme men Godnatt sötisar! Puss

Bild från förra året, Åhhh vad jag saknar ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!