Förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat någonting idag. Jag är hemma och är sjuk och mår inte så bra..
Jag har bara legat framför tvn hela dagen och ska väl fortsätta med det hela dagen :(
Fick ett sånt sjukt gulligt sms av Clara nyss. Hon ska kolla hit med choklad till mig, så underbar!
Önskar hon kunde stanna här men jag får inte ta hem någon.. 
Jag saknar viktor så sjukt mycket.. Han ringde mig och jag började gråta, hahah
Båda vi är ju hemma och är sjuka och vi har våran 1 års dag om 2 dagar så det känns sådär.. Sen åker han till Småland i helg så det känns ju lite sådär också. Menmen det ska nog gå bra :)
Skriver lite senare, puss
 
Sjuk och ful tjej
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!