let me love you

Godmorgon babes! Ligger i sängen med mitt godis, min dator och paddan. 
Har redan berättat dagens planer. Men för er som inte har sett så ska jag till vällingby/kista och kolla på nån tråkig match med pappa och virris :) 
Efterdet så ska vi se på någon bio och sen vet jag inte riktigt vad som händer. 
Helgerna går ju så sjukt snabbt! Det är riktig ångest man har på söndagskvällarna.
Iaf, nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen fixa mig. Är typ fett sugen på att fixa mig :$
Det var typ 4 dagar sen jag fixade mig på riktigt? Ni tjejer vet vad jag menar! 
Förresten, kom igen och kommentera lite, vi ser ju på statisktiken att ni är här och kollar ;)
Så snälla ,det blir så mycket roligare att blogga då.
Då kan ni även tipsa om vad vi ska blogga om? Skönhetsips, dagens outfit? Ni bestämmer!
 
Julia
 
 hur gammal som helst :o :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!