Plugg...

Hej sötisar, förlåt för den sena uppdateringen har haft fullt upp hela dagen. Efter skolan åkte jag direkt till dagis och skolan och hämtade Alma och Algot (Tror inte jag har berättat detta men jag jobbar varje tisdag som barnvakt till mina grannars 2 barn.) Jag jobbade till klockan 18.00. Efter det satt jag mig direkt framför datorn och började plugga. Jag har 2 st svenska uppsatser som senast ska vara inlämnade i kväll kl 23:59 så jag har haft fullt upp. Jag har även firat mamma ännu mer, åt god middag och tårta och sen pluggat ännu mer efter det. Nu är jag snart klar med uppsatserna. 
 
Hörde nyss Julias cover, asså wow, tjejen du är grym. Alla dina covers är sjukt bra och du blir bara bättre och bättre. du kommer säkert bli stor i framtiden. puss ♥
 
Pluggis
 
Jag och fina Clara idag i skolan, kika gärna in på hennes super bra blogg. klicka HÄR
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!